.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استارت حجازی با تیم فوتبال نساجی مازندران
تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند. بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است. به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد.

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور ناصر حجازی سرمربی این تیم در زمین اختصاصی باشگاه نساجی در قائم شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از مهر، مسئولان تیم دسته اولی نساجی پس از آنکه مهدی مناجاتی را به دلیل عضویت وی در تیم ملی همراه نداشتند با ناصر حجازی مربی نام آشنای فوتبال کشور وارد مذاکره شدند و توانستند نظر حجازی را برای هدایت یکساله نساجی در رقابتهای این فصل دسته اول فوتبال کشور جلب کنند.
بر اساس این گزارش ناصر حجازی در جمع مسئولان و بازیکنان نساجی مازندران گفت: با شرایط موجود و بضاعت فعلی باشگاه نخستین هدف ما درسالجاری قرارگرفتن درجمع چهار تیم بالای جدول است.
به گفته سرمربی تیم نساجی، برای رسیدن به این هدف برنامه های دراز مدت و خوبی برای صعود تیم نساجی به لیگ برتر وجود دارد که با تلاش بازیکنان و همچنین تمایل مسئولان باشگاه برای ادامه کار این مهم تحقق خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفی 12 شهريور 1385
باید از جوانانی که در مدرسه فوتبال نساجی تمرین می کنند کمک گرفته شود .
زیرا آنها انگیزه لازم رادارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.